maandag 12 januari 2015

12 januari 2015

Sinds vrijdag ben ik wat grieperig, maar gisteren middag en vanmorgen heb ik toch wat kaartjes gemaakt. Het is zo heerlijk ontspannend om te doen. Ik wil jullie graag laten zien wat ik gemaakt heb.
De eerste twee kaarten heb ik gemaakt met de Celebrate today stamp set. Ik vind dit een geweldig leuke set om mee te werken omdat ik er echt alle kanten mee op kan. Met deze set heb ik ook nog een leuke kaart voor mannen in mijn hoofd, maar helaas moet ik nog even geduldig wachten tot ik mijn bestelling van Stampin-up binnen krijg, zodat ik alle materiaal daarvoor heb. Die houden jullie dus nog te goed.



De andere set waarmee ik ben gaan expirimenteren is de Big day stamping set. Deze set komt uit de Sale A Bration catalogus en kun je dus kiezen bij een bestelling van € 60. Met deze set wil ik nog wat meer kaarten maken dus ook daar krijg je nog meer van te zien.


Als je goed kijkt zie dat dat ik een schaal met een taart erop op de bruine kaart heb gestampeld als achtergrond. Helaas komt dit op de foto niet zo goed uit. 

Met deze twee sets ga ik in februari tijdens de workshops aan de gang. Zoals je kunt zien kun je hier hele leuke dingen mee doen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten