maandag 18 mei 2015

18 mei 2015

Sketch And Stamp

Vandaag wil ik jullie laten zien wat ik gemaakt heb voor een uitdaging. Ik ben gek op uitdagingen, dus wilde ik hieraan graag mee doen. Het werkt als volgt, je krijgt een schets van een kaart. De schets vind je hierboven. Daarmee ga je aan de slag. Je kunt dit ruim interperteren. Je mag je fantasie de vrije loop laten.

 Ik heb me laten inspireren door de nieuwe in-color kleuren die vanaf 2 juni te koop zijn.  De kleuren die ik gebruikt heb zijn: Watermelon Wonder, Mint Macaron en Tip Top Taupe. De cardstock die ik gebruikt heb is Watermelon Wonder, Mint Macaron en Wispher White.

 Aangezien we midden in de examentijd zitten wilde ik daar wel iets mee doen. Dit jaar zijn er in mijn omgeving aardig wat mensen die examen doen, waaronder mijn dochter. De celebration stampset blijft toch een van mijn favorite sets om te gebruiken. Deze set is zo veelzijdig.


En dit is dus wat ik ervan gemaakt heb. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. 

Leuk dat je even langs bent geweest, dank je wel!

Creative groeten,
Annelies 


Built for Free Using: My Stampin Blog
Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

  1. Wat een gezellige vrolijke verjaardagskaart Annelies!
    Heel mooi zo in de nieuwe In Colors.
    SUper leuk dat je mee hebt gedaan.
    Doe je deze week ook weer mee? Straks komt de nieuwe sketch online
    Groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen